Més futbol

La plantilla anteposa el punt a la classificació

Medina i Juan Domínguez aposten per destacar l'empat i no tant que l'equip estigui en descens

Amb el punt obtingut a Cartagena, el Nàstic no va evitar caure en zona de descens, però tot i això, la plantilla aposta per destacar la importància de l'empat. «Vam puntuar en un camp complicat i després de com es va posar el partit vam ser millors que el rival en la segona part i ningú pensava que ens empatessin», assegura Medina. El jugador maresmenc prefereix no fer «molt de cas» a la classificació, «ja que en aquest moment de temporada és una anècdota», però reconeix que «quan s'hi entra, sovint costa sortir-ne i per això és important fer-ho com més aviat millor».

En la mateixa línia es va mostrar Juan Domínguez, que ha passat de ser titular gairebé indiscutible a disputar només 20 minuts en dos partits. L'exjugador del Real Unión creu que «a hores d'ara, la classificació no és el més important, ja que en un mes, si es guanyen tres o quatre partits consecutius, la cosa canvia del tot». De totes maneres, el donostiarra també opina que «per estar més tranquils i sobretot de cara a l'entorn, s'ha d'intentar sortir aviat de les places d'ascens».

La dificultat del Barça B.

Juan Domínguez també va valorar el proper partit i va afirmar: «El Barça B és potser el rival més difícil que ens pot tocar, ja que és un dels equips que juga més bé i té les idees molt clares.»

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)