Girona

2a DIVISIÓ A. GIRONA-ELX. L'ANÀLISI

MICKI ALBERT

Competitius al límit

ELS NÚMEROS NO ENGANYEN. L'Elx és l'equip menys golejat, un fet que defineix un equip amb una bona organització defensiva, físicament molt fort que treballa al límit. També ha marcat pocs gols, però els rendibilitza molt bé. No encaixar-ne et fa estar a dalt.

UN BLOC. L'Elx és molt intens i destaca com a conjunt. És treballador, competitiu, agressiu. Li agrada pressionar força amunt. Hem d'estar atents i no cometre errors. No és un equip de jugar gaire la pilota des del darrere, però ho té clar i aprofita segones jugades i bandes.

ROBAR I CONTRAATACAR. És un dels seus grans perills, amb jugadors que si agafen la pilota en camp rival són difícils d'aturar. Xumetra és ràpid, incansable i té un contra un. Cristóbal és més d'associar-se, de perfil interior, i Kike Mateo té mobilitat entre línies. Ángel busca desmarcar-se amb ruptures. També s'ha de vigilar l'estratègia, amb l'esquerra d'Albácar.


PORTERIA

7


DEFENSA

9


ATAC

7


CONTRAATAC

8


ESTRATÈGIA

8


PRESSIÓ

9


POSSESSIÓ

6

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció