Campanyes de proximitat
2a div. B. El Llagostera, amb l’eslògan ‘Tornem a casa, tornem al nostre fortí’, i l’Olot, amb ‘Jo soc de l’Olot’, donen el tret de sortida a les seves respectives campanyes d’abonats del curs 2017/18
El Llagostera i l’Olot, els dos clubs de la demarcació confirmats oficialment per competir a segona B, ja han llançat la seva pròpia campanya d’abonaments per al curs 2017/18. Totes dues tenen com a fil conductor la proximitat; per tant, la fidelització dels aficionats més propers.
El conjunt llagosterenc ha apostat per l’eslògan Tornem a casa, tornem al nostre fortí. El primer equip del Llagostera tornarà a competir al municipal de la població del Gironès i el club ha dividit els abonaments en quatre franges d’edat per a les tres zones que té el camp.
A Olot, la campanya té el lema Jo soc de l’Olot, una frase que ja al final del curs passat va aparèixer en les samarretes de celebració que els jugadors es van posar en la consecució del títol i l’ascens a segona B. L’objectiu dels garrotxins és arribar als 1.500 abonats per garantir la viabilitat del club –actualment en tenen més de 1.200.
El Peralada, l’altre club gironí que tot i que encara s’ha de fer oficial jugarà a segona B, haurà d’engegar a tota velocitat la seva campanya.