Esports de muntanya

L'Agència Catalana de Turisme i Ferrocarrils de la Generalitat sumen esforços per a la promoció de la marca Pirineus

El programa Pirineus posa en valor tota la diversitat de l’oferta turística dels Pirineus de Catalunya

La marca Pirineus pren força. L'Agència Catalana de Turisme i Ferrocarrils de la Generalitat han signat un nou conveni, amb el qual el grup FGC s’alinea amb l’estratègia del programa Pirineus i farà promoció de tot el territori i els seus recursos turístics des d’una visió transversal. Formen part del programa Pirineus l’Agència Catalana de Turisme, l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA), els Patronats de Turisme de la Diputació de Lleida, Costa Brava Girona, Diputació de Barcelona i el Conselh Generau d’Aran.

La notícia completa a aquí
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)