Bàsquet FEB

Dur correctiu per començar

Lliga Femenina. L’Snatt’s Sant Adrià es veu desbordat pel potencial ofensiu del Gernika

sant adrià 42 gernika 77

SNATT’S SANT ANDRIÀ:Peña (6), Dunham (7), Jespersen (9), Coulibaly (7), Wright (6) –cinc–; Lázaro, Carbonell, López (1), Ayuso, Galve (6) i Keita. 13/41 de 2, 2/22 triples (1 Jespersen i 1 Galve), 10/15 tirs lliures, 21 rebots (5 Dunham), 9 assistències (2 Jespersen) i 21 valoració (9 Galve).LOINTEK GERNIKA BIZKAIA:Vanderwal (13), Dietrick (10), Berezhynska (4), Gwathmey (18), Roundtree (17) –cinc–; Díez, Molina-Prados (3), Mazionyte (3), Pascua (4) i Ariztimuño (5). 25/43 de 2, 5/17 triples (2 Roundtree, 1 Vanderwal, 1 Molina-Prados i 1 Mazionyte), 12/19 tirs lliures, 33 rebots (7 Berezhynska), 21 assistències (5 Dietrick) i 104 valoració (22 Roundtree).PARCIALS:6-18, 15-29, 13-12 i 8-18.

L’Snatt’s Sant Adrià va encetar la lliga amb un dur correctiu de 35 punts de diferència contra el Gernika que el deixa momentàniament com a cuer del campionat. L’equip de Glòria Estopà es va veure desbordat pel conjunt basc des dels primers minuts de joc i no va trobar resposta al potencial ofensiu del rival en totes les línies. El conjunt de Sant Adrià va encaixar un parcial de 6-18 d’entrada i el partit ja se li va fer molt coll amunt. Entre el final del primer quart i l’inici del segon, va estar 4 minuts sense anotar i les pèrdues de pilota van facilitar la feina al Gernika, que dimecres va segellar la seva classificació per a la fase de grups de l’Eurocup.

Amb el partit decidit al descans (21-47), al conjunt català li va quedar el consol de guanyar el tercer parcial (13-12) abans de rebre l’última patacada en el darrer quart (8-18), amb Gwathmey i Roundtree, 18 i 17 punts respectivament, liderant el joc ofensiu de les basques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.