Girona

El Girona obre un càsting per trobar un creador de contingut

Les xarxes formen part del dia a dia de tothom i els clubs de futbol no són menys. El Girona ha obert una campanya per escollir qui serà el nou creador de contingut del club. Fins al 31 d’agost qualsevol persona es pot presentar al càsting per convertir-se en l’encarregat de produir i presentar el contingut audiovisual del Girona a xarxes i plataformes digitals. I com a feina professional serà remunerada. Què cal fer? Els aficionats que s’hi vulguin presentar hauran de passar per diverses fases. En la primera caldrà omplir i enviar un formulari amb les dades personals del concursant. I a més a més, s’haurà d’enviar un vídeo per demostrar les habilitats comunicatives de cadascú. El club dona unes pautes pel vídeo com: que tingui una durada mínima de dos minuts; i que la temàtica sigui una de les quatre següents: presentació noves equipacions, anunci d’un fixatge, prèvia d’un partit o tancament del mercat. Tots els vídeos que es vulguin presentar, es podran enviar fins al 31 d’agost, i llavors el club seleccionarà les 5 millors candidatures. D’aquestes 5 però, només en pot quedar una i per això, a partir del 8 de setembre es posaran a votació popular, a la web del Girona. I el 15 de setembre ja hi haurà nou creador de contingut del club.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)