Sense Límits

SARAI GASCÓN
NEDADORA

“No descarto res a Tòquio, a la piscina sempre vaig a totes”

“La prova que més em motiva són els 100 metres lliures, perquè és on crec que tinc més opcions de medalla”

“Em segueixo veient jove, però els anys passen. N’hi ha que en tenen deu menys que jo en la meva categoria!”

JORDI MADERA
ATLETA

“Poder dedicar-me al que més m’agrada és un privilegi”

“Quan et diuen que tens una lesió medul·lar completa, saps que físicament no seràs el mateix, però mentalment a mi no m’ha afectat”

“Sempre he volgut fer un ‘ironman’, és un somni personal”

BIEL CARBÓ
JUGADOR DE BÀSQUET

“Les barreres te les poses tu, no la gent que t’envolta”

“En sis mesos vam recollir els diners que necessitava per a una operació perquè la sanitat pública no m’ajudava”

“Si t’agrada l’esport que fas i vols arribar al màxim, tant se val les hores d’entrenament”

XAVI PORRAS
ATLETA

“Soc saltador pel record de Carl Lewis caminant a l’aire”

“La ceguesa, que em va arribar en plena adolescència, em va afectar de manera molt colpidora”

“Una entitat com el FC Barcelona hauria d’apostar més per l’esport paralímpic”

YASSINE OUHDADI
ATLETA

“L’ajornament dels Jocs m’ha anat bé, hi arribaré millor”

“Hi puc arribar molt ben preparat, perquè he tingut temps per preparar-los amb tranquil·litat”

“Vaig coincidir amb Adel Mechaal al CAR. És molt obert i simpàtic, em va donar bons consells”

TONI PONCE
NEDADOR

“Ma mare em va dir que gaudís de la vida i vaig decidir nedar”

“Els resultats estan acompanyant i l’objectiu és arribar-hi en la millor versió”

“Em tremolen les cames a cada entrenament, però ho rebo com un senyal que he treballat bé”

QUICO TUR
TENNISTA

“Cinc Jocs Paralímpics. Poca broma... Estic orgullós de mi”

“Hi ha gent que m’ha volgut jubilar, però Tòquio no vol dir adeu. Mentre físicament aguanti, el Quico seguirà”

“El missatge que vull transmetre és que no hi ha d’haver res que ens pugui aturar”

MARTÍN PAREJO
ATLETA

“Vull arribar molt bé als Jocs i tinc bones sensacions”

“Va ser diferent de la dels altres nens. Per a mi era normal passar quinze dies a l’hospital o entrar a la sala d’operacions”

“Si em surten les coses com vull que em surtin, em sembla que puc aspirar a una medalla”

ÒSCAR SALGUERO
NEDADOR

“Sé que algun dia faré el rècord del món dels 50 metres braça”

“És una oportunitat per lluitar i aconseguir el que em proposi”

“No em fixo en els altres quan competeixo. Si, quan toco la paret, ho he donat tot i em guanyen, és perquè han estat millors que jo”